Waar kunnen wij u mee helpen?

Heeft u vragen over uw bestelling of wilt u iets wijzigen aan uw bestelling?
Hier vindt u snel en eenvoudig antwoorden op veelgestelde vragen.

U kunt ons altijd mailen op info@polish.amsterdam. Wij helpen u graag met al uw vragen over de sieraden, uw bestelling, verzending en retourneren en eventuele overige vragen. Verwacht binnen 24-72 uur een reactie van onze vertegenwoordigers. Onze vertegenwoordigers zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag.



Wilt u uw bestelling retourneren voor terugbetaling of vervanging? Dat is geen probleem. Wij hebben een eenvoudig retourbeleid. Stuur ons een e-mail op info@polish.amsterdam met uw bestelnummer, artikel(en) die u wilt retourneren en de reden van retournering, en wij regelen een retourzending voor u. Eventuele retourkosten zijn voor eigen rekening van de klant. U kunt de sieraden tot 15 kalenderdagen na ontvangst van uw bestelling retourneren. Je kunt het artikel alleen retourneren als het artikel onbeschadigd en ongedragen is. Oorbellen kunnen vanwege hygiënische redenen helaas niet geretourneerd of geruild worden.
De verzendkosten worden voor elke bestelling bij het afrekenen berekend. Gratis verzending bij NL/BE bestellingen boven €49. Voor de EU is het € 59.
Zodra uw bestelling is verzonden, ontvangt u een e-mail met de trackinginformatie waarmee u uw bestelling naar de bestemming kunt volgen.
Indien uw bestelling nog niet is verwerkt, is het mogelijk uw bestelling te wijzigen of te annuleren. Vanaf het moment dat uw bestelling is verwerkt, is het echter niet meer mogelijk om uw bestelling te wijzigen of te annuleren.
Alle bestellingen gedaan tijdens de uitverkoop zijn definitief en kunnen daarom niet geretourneerd worden.